Article

888starz uz

HOME フォーラム イベント感想 888starz uz

• このトピックは空です。
7件の投稿を表示中 - 151 - 157件目 (全157件中)
  • 投稿者
    投稿
  • #36119 返信
    888starz_amEn
    ゲスト

يا جماعة بصراحة بقالي فترة بستخدم المنصة دي وفكرت أقول انطباعي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، و888starz تحميل ماخدش دقيقتين. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

على مستوى السلوتس الاختيار واسع فعلًا — تقريبًا 3000 لعبة أو أكتر شوية. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. القسم بتاع الديلر المباشر من Evolution، والكروبيه حقيقيين وحاجات مسلية زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض ينصح يبص على آخر التفاصيل عند [url=https://888starz-apk24.com]تحميل 888[/url] قبل ما تسجّل. بونص أول إيداع مش وحش وبيوصل لمبلغ كويس مع فري سبينز، بس اقروا شروط المراهنة لإنه مش قليل وده اللي غلّطني في الأول.

طرق الدفع مريحة لينا في مصر — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، ولو بتحب الكريبتو برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة على الـ e-wallet.

عمل أكونت خلص في دقايق، وخدمة العملاء على الشات لما كان عندي سؤال. فيه رخصة Curacao وده بيطمّن شوية. لسه بلعب لحد دلوقتي بس النصيحة: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان تلاقوا كل حاجة شغالة.

#36129 返信
    888starz_hiot
    ゲスト

لأكون صادق معاكم أنا بلعب هنا من كام شهر وفكرت أقول انطباعي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، و888starz تحميل ماخدش دقيقتين. مش هقولكم إنه مثالي بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب القايمة مليانة — فوق 3000 لعبة أو أكتر شوية. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. بحب ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وألعاب شوز زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

بالنسبة لبونص الترحيب أنا نصيحتي تتفرج على آخر التفاصيل عند [url=https://888starz-apk25.com]888starz apk[/url] قبل ما تسجّل. بونص أول إيداع كان معقول وبيوصل لحد 100% وكمان دورات مجانية، بس خدوا بالكم من شرط الرهان لإنه بيوصل x40 وده اللي غلّطني في الأول.

من ناحية الفلوس مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard شغالين، وكمان Skrill و Neteller، وللي بيتعامل بالعملات الرقمية برضه متاح. بتبدأ بمبلغ بسيط، والسحب مكانش بطيء على الـ e-wallet.

التسجيل مش معقد، والدعم الفني رد عليّ عربي كمان وده مريح لما احتجت مساعدة. المنصة مرخّصة وعلى الأقل مش موقع مجهول. في العموم أنا مبسوط بس بنصح: حدّثوا التطبيق أول بأول عشان الأمان.

#36146 返信
    888starz_lnet
    ゲスト

بصراحة بقالي فترة بستخدم المنصة دي وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن 888starz apk شغال بسلاسة على موبايلي القديم، و888starz تحميل تم من غير أي وجع دماغ. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

من ناحية الكازينو في كم كبير من الألعاب — تقريبًا 3000 لعبة من اللي شفته. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

لو نفسك تشوف البونصات ينصح يبص على الأكواد الجديدة على [url=https://888starz-apk23.com]تحميل 888[/url] قبل الإيداع الأول. المكافأة الأولى مش وحش وبيوصل لمبلغ كويس مع فري سبينز، بس خدوا بالكم من شرط الرهان لإنه مش قليل وده أكتر حاجة عصبتني.

بالنسبة للسحب والإيداع مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. أقل إيداع رمزي، والسحب مكانش بطيء رغم إن الكارت أخد وقت أطول شوية.

عمل أكونت خلص في دقايق، والدعم الفني رد عليّ عربي كمان وده مريح لما احتجت مساعدة. الترخيص عندهم من كوراساو وعلى الأقل مش موقع مجهول. في العموم أنا مبسوط بس النصيحة: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان الأمان.

#36151 返信
    888starz_qqOa
    ゲスト

بصراحة بقالي فترة بستخدم المنصة دي وقلت أشارك تجربتي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، والتنزيل تم من غير أي وجع دماغ. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب في كم كبير من الألعاب — تقريبًا 3000 لعبة على ما أعتقد. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. بحب ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. طاولات الأونلاين لايف من Evolution، وفيه ناس بتوزع لايف وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض أنا نصيحتي تتفرج على الأكواد الجديدة عند [url=https://888starz-apk26.com]تحميل 888starz آخر إصدار[/url] قبل الإيداع الأول. المكافأة الأولى كان معقول وبيوصل حوالي 500% مع فري سبينز، بس اقروا شروط المراهنة لإنه بيوصل x40 ودي النقطة اللي مضايقاني.

بالنسبة للسحب والإيداع فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard شغالين، وكمان Skrill و Neteller، ولو بتحب الكريبتو برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، والسحب مكانش بطيء على الـ e-wallet.

فتح الحساب خلص في دقايق، والسبورت شغال عربي كمان وده مريح لما كان عندي سؤال. المنصة مرخّصة وده بيطمّن شوية. لسه بلعب لحد دلوقتي بس النصيحة: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان متقعوش في نسخ مضروبة.

#36727 返信
    bitcoin_hlSi
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit ein paar Monaten und muss ehrlich sagen, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Bin uber einen Kollegen drauf gekommen, der schon langer online Poker mit Bitcoin spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich trotzdem. Grade fur deutsche Spieler ist das ohnehin nicht immer easy, was Ein- und Auszahlungen angeht, dazu spater.

Was die Auswahl angeht ist ordentlich was los – ich schatze mal uber 1500 Spiele, wenn man alles zusammenzahlt. Die gro?en Namen sind alle dabei: Play’n GO mit den Klassikern, plus Betsoft und Yggdrasil, lauft flussig. Der Live-Kram ist von Evolution, richtige Croupiers und Shows wie Crazy Time, da bleib ich hangen gerne mal zu lange. Und klar, das Herz ist fur mich ganz klar das Poker – Bitcoin Poker eben, darum gehts mir ja.

Was den Willkommensbonus angeht: es gab bei mir 100% bis 500 Euro und dazu Freispiele, verteilt uber mehrere Tage. Die Umsatzbedingung ist 35-fach, ist fair genug ehrlich gesagt, aber lest euch die AGB genau an. Es gibt sogar Freerolls und mal nen No-Deposit-Kracher, da holt man sich ganz entspannt paar Runden. Die aktuellen Aktionen und Codes schaut euch am besten druben bei [url=https://bitcoinpokeronline.de/bitcoin-poker-sites]poker sites bitcoin[/url] falls ihrs genau wissen wollt, die halten das ganz gut aktuell.

Kommen wir zum Kritikpunkt – die Auszahlung. Uber Bitcoin lief es meist unter ner Stunde, top. Als ich einmal Neteller probierte, zog sich das und die Verifizierung hat genervt. Die ublichen Zahlwege sind alle da, aber ganz ehrlich der ganze Sinn ist ja, dass keiner gro? mitliest. Mindesteinzahlung waren 20 Euro, Konto anlegen schnell erledigt.

Unterwegs laufts sauber – ne eigene App gibts fur Android und iPhone, alternativ im Browser geht auch alles. Der Support zu jeder Zeit erreichbar, auf Deutsch war er manchmal etwas holprig, auf Englisch lief es rund. Lizenztechnisch passt es, das war mir wichtig. Fur deutsche Spieler, die bitcoin poker spielen reinschnuppern wollen – ich bleib erstmal dabei, mal sehen wie lange.

#36764 返信
    bitcoin_kxPr
    ゲスト

Bei mir lauft das Ganze schon seit dem Fruhjahr und muss ehrlich sagen, am Anfang war ich echt skeptisch, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Durch nen Bekannten aus dem Forum dort gelandet, der schon langer bitcoin online poker spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Fur uns hier in Deutschland ist das sowieso nicht immer easy, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber dazu gleich mehr.

Was die Auswahl angeht wird einem nicht langweilig – ich schatze mal irgendwas um die 2000 Spiele, alles in allem. Die bekannten Studios sind naturlich vertreten: Play’n GO mit den Klassikern, plus Betsoft und Yggdrasil, ruckelt nichts. Die Live-Ecke ist von Evolution, mit echten Croupiers und den Gameshows, da versacke ich abends gerne mal zu lange. Aber gut, das eigentliche Ding ist fur mich ganz klar das Poker – Poker in Bitcoin eben, deswegen bin ich hier.

Beim Bonus: angeboten wurden mir 100% bis 500 Euro plus 200 Freispiele, verteilt uber mehrere Tage. Der Umsatz betragt x35, geht klar ehrlich gesagt, lest euch besser das Kleingedruckte durch. Immer wieder gibts Freerolls und mal nen No-Deposit-Kracher, so kann man antesten ohne Risiko das Ganze. Die aktuellen Aktionen und Codes findet ihr am besten direkt bei [url=https://bitcoin-poker-online.de/de-de]bitcoin poker online poker with bitcoin[/url] an, bevor ihr euch anmeldet, die halten das ganz gut aktuell.

Jetzt zum Nervigen – das Auszahlen. Uber Bitcoin lief es meist unter ner Stunde, echt sauber. Aber als ich mal Neteller probierte, hats zwei Tage gedauert und der KYC-Kram zog sich. Karten und E-Wallets gehen alle, mal ehrlich der ganze Sinn ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Min-Deposit so um die 20 Euro, Konto anlegen ging in funf Minuten.

Mobil klappt alles – es gibt ne App fur Android und iPhone, und im Browser funktioniert es genauso. Der Support zu jeder Zeit uber Live-Chat, die deutschsprachige Hilfe war etwas holprig, zur Not auf Englisch. Was die Regulierung angeht passt es, das check ich immer. Wer aus DE kommt, die bitcoin poker spielen antesten mochten – ich bleib erstmal dabei, mal sehen wie lange.

#36785 返信
    bitcoin_qrkn
    ゲスト

Also ich spiele jetzt seit dem Fruhjahr und ganz ehrlich, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel dort gelandet, der seit uber einem Jahr Poker mit Bitcoin spielt, und naja – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Fur uns hier in Deutschland ist das ohnehin manchmal echt zah, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

An Spielen gibts echt genug zu tun – wurde sagen irgendwas um die 2000 Spiele, inklusive Tische. Die gro?en Namen sind alle dabei: NetEnt mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, plus Betsoft und Yggdrasil, das lauft alles rund. Der Live-Bereich kommt von Evolution, richtige Croupiers und Shows wie Crazy Time, da hab ich abends schon zu oft. Und klar, das eigentliche Ding ist fur mich halt der Pokertisch – Bitcoin Poker eben, deswegen bin ich hier.

Beim Bonus: ich hab die ublichen 100% obendrauf plus rund 200 Free Spins, nicht alle auf einmal. Das Wagering liegt bei 35x, geht klar ehrlich gesagt, aber lest euch die AGB genau an. Es gibt sogar Freeroll-Turniere und mal nen No-Deposit-Kracher, da holt man sich ganz entspannt paar Runden. Die aktuellen Aktionen und Codes seht ihr aktuell druben bei [url=https://best-bitcoin-poker.de/de-de]poker for bitcoin[/url] bevor ihr einzahlt, die halten das ganz gut aktuell.

Kommen wir zum Kritikpunkt – Withdrawals. Uber Bitcoin lief es meist unter ner Stunde, top. Beim Versuch mit Neteller probierte, hats zwei Tage gedauert und das Ausweis-Hochladen hat genervt. Visa, Mastercard, Skrill, Neteller gehen alle, aber ganz ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Kleinster Einsatz so um die 20 Euro, Konto anlegen schnell erledigt.

Unterwegs lauft es uberraschend gut – ne eigene App gibts furs Handy, und im Browser klappt es problemlos. Der Support 24/7 erreichbar, Deutsch ging mal besser mal schlechter, zur Not auf Englisch. Zur Lizenz ist es transparent, das war mir wichtig. Fur alle hier aus Deutschland, die mal Poker mit Bitcoin antesten mochten – ich bleib erstmal dabei, mal sehen wie lange.

7件の投稿を表示中 - 151 - 157件目 (全157件中)
返信先: 888starz uzで#36764に返信
あなたの情報: