Article

888starz uz

HOME フォーラム イベント感想 888starz uz

• このトピックは空です。
7件の投稿を表示中 - 166 - 172件目 (全172件中)
  • 投稿者
    投稿
  • #36125 返信
    888starz_gvEn
    ゲスト

بصراحة بقالي فترة بستخدم المنصة دي وقلت أشارك تجربتي من غير مبالغة. أول حاجة شدتني إن 888starz apk شغال بسلاسة على موبايلي القديم، وتثبيت الملف ماخدش دقيقتين. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

على مستوى السلوتس الاختيار واسع فعلًا — فوق 3000 لعبة من اللي شفته. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، وفيه ناس بتوزع لايف وألعاب شوز زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض الأفضل يشوف على آخر التفاصيل على [url=https://888starz-apk24.com]ثلاث ثمانيات ستارز[/url] قبل ما تسجّل. بونص أول إيداع محترم صراحة وبيوصل لحد 100% وكمان دورات مجانية، بس خدوا بالكم من شرط الرهان لإنه محتاج صبر وده أكتر حاجة عصبتني.

بالنسبة للسحب والإيداع مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة للمحافظ الإلكترونية.

عمل أكونت مش معقد، وخدمة العملاء عربي كمان وده مريح لما احتجت مساعدة. المنصة مرخّصة وبيدي إحساس بالأمان. في العموم أنا مبسوط بس بنصح: حدّثوا التطبيق أول بأول عشان الأمان.

#36137 返信
    888starz_kvot
    ゲスト

يا جماعة بصراحة بقالي فترة بستخدم المنصة دي وقلت أشارك تجربتي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن 888starz apk شغال بسلاسة على موبايلي القديم، والتنزيل كان سريع جدًا. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

على مستوى السلوتس الاختيار واسع فعلًا — تقريبًا 3000 لعبة على ما أعتقد. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وحاجات مسلية زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض ينصح يبص على الأكواد الجديدة عند [url=https://888starz-apk25.com]تطبيق 888starz[/url] عشان تكون فاهم. بونص أول إيداع محترم صراحة وبيوصل حوالي 500% وكمان دورات مجانية، بس متنسوش الـ wagering لإنه بيوصل x40 وده أكتر حاجة عصبتني.

من ناحية الفلوس فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. بتبدأ بمبلغ بسيط، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة رغم إن الكارت أخد وقت أطول شوية.

عمل أكونت سهل وسريع، وخدمة العملاء على الشات لما اتلخبطت في التوثيق. فيه رخصة Curacao وعلى الأقل مش موقع مجهول. هفضل مكمّل معاهم بس النصيحة: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان تلاقوا كل حاجة شغالة.

#36155 返信
    888starz_knet
    ゲスト

يا جماعة بصراحة صرفت وقت مش قليل على الموقع ده وفكرت أقول انطباعي من غير مبالغة. أول حاجة شدتني إن البرنامج مش تقيل على موبايلي القديم، و888starz تحميل كان سريع جدًا. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

من ناحية الكازينو الاختيار واسع فعلًا — فوق 3000 لعبة من اللي شفته. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. طاولات الأونلاين لايف من Evolution، وفيه ناس بتوزع لايف وحاجات مسلية زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض الأفضل يشوف على الأكواد الجديدة عند [url=https://888starz-apk23.com]تحميل 888starz للاندرويد[/url] قبل ما تسجّل. المكافأة الأولى كان معقول وبيوصل حوالي 500% مع فري سبينز، بس خدوا بالكم من شرط الرهان لإنه بيوصل x40 ودي النقطة اللي مضايقاني.

من ناحية الفلوس مريحة لينا في مصر — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. بتبدأ بمبلغ بسيط، والسحب عندي جه في يوم تقريبًا للمحافظ الإلكترونية.

فتح الحساب مش معقد، والدعم الفني رد عليّ طول اليوم لما كان عندي سؤال. الترخيص عندهم من كوراساو وبيدي إحساس بالأمان. لسه بلعب لحد دلوقتي بس بنصح: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان متقعوش في نسخ مضروبة.

#36160 返信
    888starz_evOa
    ゲスト

بصراحة بقالي فترة بستخدم المنصة دي وفكرت أقول انطباعي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن 888starz apk شغال بسلاسة على موبايلي القديم، و888starz تحميل ماخدش دقيقتين. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

من ناحية الكازينو في كم كبير من الألعاب — حوالي 3000 لعبة على ما أعتقد. بتلاقي أسماء معروفة زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والكروبيه حقيقيين وألعاب شوز زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض ينصح يبص على العروض الحالية في [url=https://888starz-apk26.com]تنزيل برنامج 8888[/url] عشان تكون فاهم. المكافأة الأولى كان معقول وبيوصل لحد 100% زائد لفات مجانية، بس اقروا شروط المراهنة لإنه مش قليل وده اللي غلّطني في الأول.

من ناحية الفلوس مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard شغالين، وكمان Skrill و Neteller، ولو بتحب الكريبتو برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة رغم إن الكارت أخد وقت أطول شوية.

التسجيل مش معقد، والسبورت شغال على الشات لما اتلخبطت في التوثيق. المنصة مرخّصة وبيدي إحساس بالأمان. لسه بلعب لحد دلوقتي بس النصيحة: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان تلاقوا كل حاجة شغالة.

#36734 返信
    bitcoin_ouSi
    ゲスト

Also ich spiele jetzt seit ein paar Monaten und um ehrlich zu sein, am Anfang war ich echt skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Bin uber einen Kollegen drauf gekommen, der schon langer online Poker mit Bitcoin spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Fur uns hier in Deutschland ist das sowieso ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, dazu spater.

Beim Angebot gibts echt genug zu tun – ich schatze mal uber 1500 Slots, alles in allem. Die bekannten Studios sind am Start: Play’n GO mit den Klassikern, plus Betsoft und Yggdrasil, lauft flussig. Der Live-Kram lauft uber Evolution, echte Dealer und Kram wie Crazy Time, da versacke ich abends gerne mal zu lange. Was mich eigentlich halt, das eigentliche Ding ist fur mich nun mal der Pokerbereich – Poker in Bitcoin eben, deswegen bin ich hier.

Was den Willkommensbonus angeht: ich hab die ublichen 100% obendrauf und dazu Freispiele, gestuckelt uber paar Tage. Das Wagering betragt x35, geht klar fur die Branche, lest euch besser die Bedingungen wirklich durch. Immer wieder gibts Freerolls fur lau, so kann man antesten ohne Risiko paar Runden. Die aktuellen Aktionen und Codes seht ihr aktuell druben bei [url=https://bitcoinpokeronline.de/bitcoin-poker-bonus]bitcoin-poker freeroll[/url] bevor ihr einzahlt, ist meist aktueller als der Support.

Jetzt zum Nervigen – die Auszahlung. Per Bitcoin gings bei mir meist unter ner Stunde, top. Als ich einmal die Karte nutzen wollte, dauerte es langer und die Verifizierung zog sich. Die ublichen Zahlwege klappen, mal ehrlich der ganze Sinn ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Mindesteinzahlung so um die 20 Euro, Anmeldung schnell erledigt.

Am Handy laufts sauber – App ist vorhanden furs Handy, und im Browser klappt es problemlos. Der Support 24/7 per Chat, die deutschsprachige Hilfe war mal besser mal schlechter, zur Not auf Englisch. Zur Lizenz ist es transparent, das check ich immer. Wer aus DE kommt, die bitcoin poker spielen antesten mochten – fur mich passts gerade, kann sich ja noch andern.

#36768 返信
    bitcoin_wuPr
    ゲスト

Also ich spiele jetzt seit dem Fruhjahr und muss ehrlich sagen, am Anfang war ich echt skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Bin uber einen Kollegen da reingerutscht, der seit Ewigkeiten bitcoin online poker spielt, und naja – hangen geblieben bin ich am Ende doch. Grade fur deutsche Spieler ist das eh manchmal echt zah, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber dazu gleich mehr.

Beim Angebot gibts echt genug zu tun – ich schatze mal so 1800 bis 2000 Spiele, inklusive Tische. Die gro?en Namen sind am Start: NetEnt mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, dazu Book of Dead, lauft flussig. Der Live-Bereich kommt von Evolution, echte Dealer und Shows wie Crazy Time, da versacke ich abends schon zu oft. Was mich eigentlich halt, das eigentliche Ding ist fur mich halt der Pokertisch – Bitcoin Poker eben, dafur bin ich da.

Was den Willkommensbonus angeht: es gab bei mir die ublichen 100% obendrauf plus rund 200 Free Spins, gestuckelt uber paar Tage. Der Umsatz betragt x35, was ok ist im Vergleich, aber lest euch die AGB genau an. Immer wieder gibts Freerolls und mal was ohne Einzahlung, so kann man antesten risikofrei das Ganze. Die neuesten Angebote findet ihr am besten druben bei [url=https://bitcoin-poker-online.de/bitcoin-poker-sites]bitcoin poker seiten[/url] falls ihrs genau wissen wollt, ist meist aktueller als der Support.

Jetzt zum Nervigen – Withdrawals. Uber Bitcoin lief es richtig schnell, echt sauber. Als ich einmal die Karte nutzen wollte, hats zwei Tage gedauert und das Ausweis-Hochladen war nervig. Visa, Mastercard, Skrill, Neteller sind alle da, aber ganz ehrlich der Witz an der Sache ist, dass es eben schneller und anonymer geht. Kleinster Einsatz waren 20 Euro, Konto anlegen schnell erledigt.

Unterwegs lauft es uberraschend gut – ne eigene App gibts fur beide Systeme, sonst uber die Seite funktioniert es genauso. Der Chat 24/7 erreichbar, Deutsch ging mal besser mal schlechter, englisch ging aber immer. Zur Lizenz ist alles sauber dokumentiert, darauf achte ich. Fur alle hier aus Deutschland, die Poker fur Bitcoin reinschnuppern wollen – ich zock weiter, mal sehen wie lange.

#36791 返信
    bitcoin_sgkn
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit ein paar Monaten und ganz ehrlich, am Anfang war ich echt skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Bin uber einen Kollegen drauf gekommen, der seit uber einem Jahr bitcoin online poker spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich trotzdem. Grade fur deutsche Spieler ist das ohnehin ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

Was die Auswahl angeht wird einem nicht langweilig – ich schatze mal irgendwas um die 2000 Slots, alles in allem. Die bekannten Studios sind am Start: NetEnt mit den Klassikern, Book of Dead, das lauft alles rund. Der Live-Kram ist von Evolution, mit echten Croupiers und Kram wie Crazy Time, da versacke ich abends schon zu oft. Und klar, das Herz ist fur mich halt der Pokertisch – bitcoin poker eben, deswegen bin ich hier.

Zum Bonus: ich hab die ublichen 100% obendrauf plus rund 200 Free Spins, nicht alle auf einmal. Der Umsatz betragt x35, geht klar ehrlich gesagt, lest euch besser die AGB genau an. Immer wieder gibts Freeroll-Turniere fur lau, so kann man antesten ganz entspannt das Ganze. Was gerade an Promos lauft seht ihr aktuell uber [url=https://best-bitcoin-poker.de/de-de]bitcoin gambling poker[/url] an, bevor ihr euch anmeldet, die halten das ganz gut aktuell.

Kommen wir zum Kritikpunkt – die Auszahlung. Per Bitcoin gings bei mir fix, top. Als ich einmal Neteller probierte, hats zwei Tage gedauert und der KYC-Kram zog sich. Karten und E-Wallets gehen alle, aber ganz ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass es eben schneller und anonymer geht. Mindesteinzahlung so um die 20 Euro, Registrierung schnell erledigt.

Am Handy laufts sauber – App ist vorhanden fur Android und iPhone, und im Browser geht auch alles. Der Support zu jeder Zeit uber Live-Chat, auf Deutsch war er manchmal etwas holprig, englisch ging aber immer. Was die Regulierung angeht ist alles sauber dokumentiert, darauf achte ich. Fur alle hier aus Deutschland, die Poker fur Bitcoin antesten mochten – fur mich passts gerade, schaun wir mal.

7件の投稿を表示中 - 166 - 172件目 (全172件中)
返信先: 888starz uzで#4747に返信
あなたの情報: